XIX_XXII

#自我回顧嘅ac
#突然自我正面
#因為自己愛豆而得到安慰

有時會覺得,冇左佢地我會死😂
因為自己屋企有問題,我除左老師同社工甚少同其他人講過。有好多時會自己起間房度喊,但係起我最需要人地關心同體諒個時,同阿姨舅父講多數都係叫我就番我阿爸同阿媽,最後又係返番間房度喊,但起呢個咁無助個時,聽下佢地嘅歌,睇下佢地嘅綜藝,好快就會冇事,雖然諗番起屋企個啲野個時仲係會唔開心,仲係會喊,但係起我最失意嘅時候,佢地就係我嘅解藥。
有時有啲野,同左人地講,頂多人地都係同情你,而唔會有同理心去對待你,咁倒不如自己諗開啲,唔好自尋短見,係架,現實就係殘酷架啦,你去到最後都係冇人會幫到你,幫到你嘅都只有你自己,好老土咁,但事實就真係咁

评论